god morgon!

2011-10-21, 11:55:37 / Kategori: Nutid!


satt med mitt morgon kaffe och tidningen i handen när det plinga på dörren..
som jag alltid gör frågar jag vem det är innan jag öppnar... -Inget svar. Det plingar igen.. och jag frågar igen , utan svar..
Mitt hjärta rusar och jag känner mig spy färdig, min kropp darrar . jag sätter mig i soffan som en förstelnad klump. Första tanken som slog mig var att att mitt EX stod utanför dörren.
För han är fullt medveten om att jag inte skulle öpnna om det var han.
Jag ställer mig i fönstret för att ha koll.
och jag ser ingen , jag hör heller inte om Det är någon som går ner för trappen..
Men när jag ställer mig i ett annat fönster och kollar ut ser jag en kille i keps och luvan över huvudet, han ser ut som mitt ex bakifrån och går som honom. rakt över vägen..
Trots att jag ser de jag ser vågar jag inte lita på det för jag såg honom inte framifrån..
Fan vad jag hatar den kännslan!!
Han förstör för mig. Jag hatar att inte veta vad han vill mig , jag hatar att inte kunna känna mig trygg...
vart jag än är så måste jag kolla mig bakom ryggen ..
Jävla IDIOT!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!