Lita på Magkänslan!

2011-10-20, 13:29:16 / Kategori: Nutid!
de blev bra från och till .. Vi hade de bra precis som alla andra har!
men hur som helst var vårat förhållande uppbyggt på lögner.
han ljög om allt , och de var de som fick mig vilsen. jag visste inte vem och vad jag skulle tro på.
Han fick mig till och med att inte lita på vad jag kände och trodde.
för om min magkännsla sa mig att något var fel så kunde jag inte lita på den . Han övertyga mig om att jag hade fel i allt jag kände . Jag fick inte känna.
de spelade ändå ingen roll efter som han sket fullständigt i de!
Det jag tyckte betydde inget . och jäg lärde mig att leva med de. De blev normalt .
de han sa det bara var så..
Jag skulle ändra mig , jag skulle bryta ner mig, jag skulle bara lyssna och lära mig!
och var de något vi prata om så hörde han bara vissa ord jag sa och hängde upp sig utan att lyssna färdigt på vad jag hade att säga..
han ljög om droger , han ljög om allt.... Om var han varit eller gjort.. Om skit saker som enligt mig var helt onödigt att ljuga om!
Vi bestämde oss för att flytta då han kände att vi behövde en nystart . han intala mig att det skulle hjälpa.. för då kom han i från sina släktingar.. som var missbrukare. Enligt honom var det deras fel..
flytten blev dock inte bättre utan allt blev värre och värre..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!