DITT JÄVLA MIFFO

2011-09-08, 13:02:12 / Kategori: Nutid!


varje gång jag tror att allt lugnat sig med dina jävla trakasserier och dina cp ryck med att förstöra det jag äger så börjar det om igen ..

är det oturen jag har med mig?? ,
för igår sa jag att allt lugnat sig ,och det har varit lugnt i 2 veckor nu..
men nu sätter de fart igen ..
2 punkterade däck på bilen .. JÄVLA IDIOT!!!
och nu vet han vart jag bor också ..
FAN FAN FAN FAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skulle han stå framför mig nu skulle jag vara rädd för mig själv .. jag skulle vilja pina honom !!!! ojj vilka jävla tankar som for upp i mitt huvud om hur det skulle gå till !!
Kan inte beskriva i ord hur jävla arg jag är ..
Vill bara sätta mig och skrika rakt ut !!ORKAR INTE MED MER SKIT NU!!
fuckade jävla poliser som inte gör ett jävla skit! Nu är det ju bara säga upp lägenheten igen och leta vidare ! men varför i helvetet skall jag behöva flytta på mig när det är han !! jävla rättsystem!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!