fly

2011-09-18, 14:55:09 / Kategori: Nutid!

känner mig ganska tom .

fick ett telefonsamtal här om dagen och det var mitt ex dotter..

fick prata med henne och de gjorde mig varm samtidigt som jag fick ont i hjärtat..!

hon har ju alltid betytt så mycket och när hon berättade att hon saknar mig och älskar mig fick jag ont...

dagen därpå ringer mitt ex och undrar om vi kan lösa det förflutna..

hur kan man ens med å fråga? aja skit samma , kanske skulle de hjälpa ? eller också inte .

tror faktiskt inte det spelar någon roll hur man skulle göra för han kommer inte sluta!

jag känner honom innan och utan!

ibland önskar jag att jag kunde vara synsk.

eller att de bara kunde funka å prata igenom allt och sen var det bra !

det hade kunnat varit bättre än såhär. 

har ialf konstaterat att jag behöver flytta !

de känns jobbigt att behöva fly , men som sagt ,

- jag vet vad jag flyr ifrån , men inte vad jag söker !


Maria

Kom till Uddevalla ! Då kan du komma hem till mig på kvällarna och prata om det känns jobbigt :)



2011-09-19, 09:28:09 URL: http://melanye.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!