forts...

2011-09-25, 23:15:56 / Kategori: Livet jag levt!
ja hans beteende urarta sig. han gick på tabletter , vi hade bra stunder som dåliga.
jag fick helt enkelt acceptera hans missbruk.
Men trots det så förneka han..
han började nu umgås med sin kusin mer och mer.
och de gick sakta utför. men jag blev allt mer kontrollerande och undrade vad dom sysslade med .
han berätta en del men inte allt.
jag har alltid kunnat se när han tagit tabletter , oavsett om han i smyg precis stoppat is ig sina tabletter så syntes det på hans ansiktsuttryck , hans humör.
Vi hade mysiga stunder precis som alla andra
.han var för snäll när han var snäll.
vi gjorde inte specillet mycket utan levde mer som om det bara var jag och han , isolerade.
det var ju bara hans vänner som dög och dom ville jag inte umgås med.
kanske var jag dum som sa till honom att du får umgås med dom men ta inte hem dom!
hans kusin var sprutnarkoman och lika så hans moster.
jag hatar allt som har med droger att göra, men dom acceptera inte detta utan kunde komma och gå påverkade . detta gjorde mig frustrerad , jag flytta ju hemifrån för att slippa se min pappas missbruk och nu satt jag i den situationen igen.
att det kan vara så svårt att respektera någon annan människa!?
jag kom hem en dag å då satt han och hans kusin i soffan han kusin som var hög på heroin satt och slöddra lite grann .
de fick mig att må dåligt så jag gick in på toa för att duscha , där satt jag i timmar tills han gått , jag grät och mitt ex kunde ju inte förstå varför och då var grälet igång igen.
han stängde av vattnet och gav mig handduken som jag skulle torka mig med.
jag gick och la mig strax därefter och han följer efter , står i sovrumsdörren och tänder och släcker lampan i timmar! i de här lägen spelade det aldrig någon roll vad jag sa för det som jag borde ha sagt vid förra grälet var fel vid detta !
så jag höll ut försökte att inte göra så stor grej.
men såfort jag skulle försöka berätta för honom vad jag kände om vårat förhållande , att det inte var bra . så blev han destruktiv och det fick mig att må ännu sämre.
han skar sig och gärna framför mig.
han kunde leka med knivar för att psyka ner mig till jag började gråta hysteriskt, han kasta kläderna på mig och bad mig gå .
jag gjorde som han sa.
denna dagen var det snö och vinter .
när jag väl stod i dörröppningen och skulle gå slängde han ut mig , i t-shirt pyamasbyxor barfota! han tog mina bilnycklar och min telefon .
jag gick ut och frös. efter att jag suttit ute en halvtimme kommer han ut och ber om ursäkt.
jag måste då förlåta honom för att det skall vara lugnt .jag hade ju igentligen inget val .

för han försökte intala mig även denna gången att de var mitt fel , för hade jag inte sagt så så hade det aldrig blivit så..
Nu börja jag fundera på att sticka så fort jag fick chansen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!