Har inte hunnit Blogga

2011-09-30, 12:33:00 / Kategori: Nutid!
I måndags var jag på kvinnojoren och träffade tjejerna som levt i samma situation som mig och många andra.
alla sprudlar av glädje varje måndag.
och under kvällens gång gick det som i bergbanan.
allt gick upp och ner.
från att va super glad till att känna fruktansvärd ångest!
jag mådde inget vidare då.
tjejens berättelse fick mig att fundera , fundera över hur jävla illa dom gör en!
de skrämmer mig att dom "killarna" tänker och beter sig precis lika dant fast i olika situationer!
jävla as är vad dom är!
och tänk under alla dessa år har jag trott att det varit mitt fel , att jag triggat igång honom , att han fått mig att tro på honom.
jag har under dessa åren gjort allt som han sagt!
har han sagt att allt är pga hästen har jag försökt skynda mig , har han sagt att jag jobbar för mycket har jag jobbat mindre, har han sagt att vi aldrig träffas har jag stött bort allt som gett oss enligt honom för lite tid! JÄVLA IDIOT!
för övrigt har veckan varit upp och ner , jag har funderat en hel del...

Så till alla kvinnor som lever under dessa förhållanden! -Jag lider med er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!