Bara tankar

2011-09-08, 22:47:00 / Kategori: Nutid!
sitter i min ensamhet och funderar en hel del..
ibland så slår mig tanken varför jag inte tog den andra vägen istället för den lättaste som visade sig vara den svåraste?? 
kan inte sluta tänka på hur jävla misslyckad jag känner mig som gått på allt de här och inte kunnat se dina beteenden tidigare..
du har verkligen fått mig att hamna på botten och fått mig att inte känna någon tillit till nån!
de känns förjävligt att inte kunna lita på människor i min närhet.
jag vet inte vad jag kan säga och till vem.
jag vet inte vem som umgås med dig eller inte.
Vart jag än befinner mig så känner jag mig ut tittad ,som "den där som va med han" de känns som om människor dömmer mig för att jag varit med dig och inte för den jag är!
men de är mina tankar ...
Sen finns der naturligtvis vänner som är guld världa ..
Skulle jag inte ha mitt jobb och mina underbara vänner hade jag nog inte rest mig från botten så snabbt .

Nu till sängen , och försöka intala mig att morgondagen blir till det bättre!

Johanna W

Älskade älskade u är den starkaste person jag mött. Kan inte förstår hur du känner men kan iallafall tänka mig. Finns här för dig när som, synd att vi inte kunde ses igår, hade så dåligt samvete hela kvällen men hoppas på fler promenader!



Pusssss



2011-09-09, 10:45:17

Maria

Precis som vi pratat om så kan jag inte förstå varför du stannade så länge men jag dömmer dig inte!



Du är så stark som tagit dig ifrån den här nu trots att han håller på att jävlas med dig fortfarande.



Du är fantastisk!



Stoooor Kram



2011-09-09, 11:15:07 URL: http://melanye.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!