blääää

2012-04-06, 18:20:11 / Kategori: Nutid!
just nu känner jag mig svag. känner att jag börjar gå in i mig själv. kan inte beskriva känslan! de gör mig frustrerad att jag faktiskt inte vet vad jag vill . har jag gjort ett förhastat beslut? har jag gjort rätt?
ååh ... massa massa tårar bara rinner ...!!!
egentligen vill jag inte det här , men droppen var nådd , och jag kände just då att jag var tvungen . att jag inte orkar ta mer skit från henne!
jag hatar att inte kunna beskriva känslan jag känner . varje gång någon frågar mig hur det är och om jag verkligen vill det här , vill jag bara sätta mig i ett hörn och grååååta! jag vill bara försvinna , jag vill gå ifrån , för jag kan inte visa att jag e ledsen ! De känns egentligen piss att gå till jobbet och faktisk veta att jag inte kommer jobba där med de underbara människorna runt mig som under snart 2 års tid gjort mig så glad...
att mina arbetskolegor har ställt upp och faktiskt hjälpt mig upp från en jobbig tid i mitt liv.

jag trodde inte jag var så svag att hon skulle kunna få mig att känna mig såhär ...
jag trodde inte att en sån här anledning skulle få mig att faktisk säga upp mig !!!
jag är förvånad och besviken på mig själv !!!

de känns som jag svikit mig själv , de känns fan helt jävla piss off!!
och inte fan blev de bättre att skriva av sig , för nu mår jag ännu sämre ! skit skit skit!!!!

hur som helt , e jag grymt glad över att jag fått chansen att lära känna dessa människor !!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!