Misshandeln i vargön!

2012-01-20, 13:39:32 / Kategori: Livet jag levt!
jag har haft många tankar under morgon dagen och känner att jag behöver skriva av mig lite..
känner inte alls för en flytt till . jag bara drar på de. vill inte !
alla flyttar förknippar jag med han !
så fort de var problem och de hade händ aldeles för mycket i våran ralation så flytta vi i hopp om att de skulle bli bättre ! han sa alltid att , de kommer ordna sig när vi flyttat! han la problemen på staden , bostaden ja på allt!
så många gånger jag flyttat å inget har blivit bättre utan bara tvärt om !
minns så väl händelsen i vargön! vi hade ett radhus och allt skulle bli så underbart bra , trodde jag ! eller han kanske inbilla mig att han skulle sluta få sina vredes utbrott och skulle helt plötsligt bli underbar!

Hans dotter var hos oss denna helgen , vi hade de bra , jag jobbade en hel del och kom hem från hästen .
vi började gräla om att han tyckte jag varit borta för länge . de borde inte ha tagit sån tid . och absolut inte 4 timmar!
jag blev mer och mer orolig och märkte att han inte var som han skulle , jag trodde att han hade druckit och gjorde som han sa . jag försökte att inte säga emot . jag skulle hoppa i duschen , och gjorde de.
men de tog tydligen för långtid även där.
när jag kom ut kasta han kläderna på mig och bad mig gå . och jag vågade inget annat än å följa hans ord. igentligen var de ju de jag ville . med mig i bakhuvudet hade jag även tankarna om ifall jag går så kan de bli värre . och när jag väl gjorde som han sa så blev de 10 gånger värre . han dotter satt då och kollade film på sitt rum , han trog in mig i sovrummet och jag stod helt förstlenad vid garderoben , drog mig i håret till sängen jag grät men försökte att inte gråta för jag visste att de skulle bli värre ! han sträckte sig efter lampfoten i fönstret och jag tog chansen att försöka knuffa honom ifrån mig vilket jag inte borde gjort.
han fick tag i lampfoten och satt gränsle över mig och höjde den för att slå mig! i den sekunden kom hans dotter och blev förskräkt och bad honom sluta för att de gör ont på yohanna! han slutade inte utan matade slag!
jag minns inte hur jag kom därifrån men jag vet att jag åkte gråtandes till mamma .
tror vi skulle fira hennes fördelsedag , så vi gick ut å åt. dagen efter ringde han och bad så hemskt mycket om ursäkt och jag gick givetvis på de efter som hans ursäkt var att de var hans jävla Xanor som gjorde honom dum i huvudet och han lovade att det aldrig skulle hända igen ! jag åkte hem dagen därpå vilket jag inte borde gjort för då började helvetet igen . han kasta in mig i garderoben å jag vet att jag blev puttad på i hela lägenheten . denna gången tog han min telefon och jag fick givetvis inte gå . jag vågade inget . önskade bara då att någon hörde mig och kunde ringa polisen . kände hur hans händer satt för min mun och han bad mig hålla käften . även denna gången blev hans dotter förstörd och grät . han bad henne gå in på sitt rum vilket hon gjorde , kanske även hon hade lärt sig att följa hans pipa -stackars barn!
jag grät och försökte prata , fick en kudde trykt över ansiktet , shippade efter andan och efter en lång stund släppte han ! jag var helt omtömlad och ville bara där ifrån ,men kunde inte nu när han äntligen hade lugnat sig försökte jag vara snäll . han bad om sex , och jag vet att jag inte ville men var tvungen för att de skulle vara lungt , vi la oss och sov och vaknade dagen efter och han trodde allt var som vanligt ..
tankarna får mig ledsen !
hur fan kunde han ??!???! hur kunde jag förlåta ? jävla griiiis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!