Underbara Maria :)

2012-01-16, 21:10:57 / Kategori: Nutid!


haft en kanon dag ! varit med maria en sväng idag ! -underbara människa! hon får mig å skratta , hon får mig helt enkelt att må bra !
för övrigt så känns det som de är på väg åt rätt håll ! de går åt ljusare tider och jag börjar må bättre.
har väll inte direkt mått dåligt men de har ändå och är något som tynger mig , där emot har jag inte riktigt fått kläm på vad det igentligen är . de har varit frustrerande att inte veta.
men efter lite små prat med maria brukar det hända mycket i huvudet :))

jag är dock fortfarande väldigt trött och skulle kunna sova i veckor känns det som.
och alla måsten är jag fortfarande grymt trött på !
men de ger sig nog efter flytten!

nu ska jag krypa ner i sängen och sova och hoppas på att solen lyser en stund i morgon på förmiddagen!
här kommer lite bilder från nyår.

Maria

Gulle dig. Jag som hade tänkt skriva ett liknande inlägg om hur mysigt det är att träffa dig. Om jag gör det nu så kommer det ju bara verka som jag härmas :P <3 <3 <3



2012-01-16, 21:48:17 URL: http://melanye.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!