ett brev på posten!

2012-03-15, 17:48:24 / Kategori: Nutid!
idag fick jag brev från tingsrätten .
stod att jag skulle infinna mig i vänersborgstingsrätt den 7 juni kl 09.45 och vittna mot mitt X . känslorna är obeskrivliga. blev glad samtidigt som jag känner hur ångesten kryper inpå!.
jag ska sitta där i samma sal som honom och vittna mot honom .
kan riktigt känna hur han kommer psyka mig med hans äckliga blick för att försöka få mig vek!
jag känner oro för att jag inte vet vad som kommer hända sen .
kommer de bli värre än vad det har varit .
de har ju lixom lugnat sig nu?!
och tanken på att jag måste gör mig svag.
för jag har inget val ! men de är givet att jag kommer göra de som e sagt .
och kommer vilja sätta dit honom !
vore dock bra om de kom från någon annan än mig.
för jag känner på mig att helvetet kommer börja igen !
och tanken på att han flyttar närmare mig ger mig rysningar! jag villl inte se honom!
och jag hatar själva tanken på att jag inte kan hälsa på mina vänner enbart för att han ska flytta till samma adress!
- försvinn ur mitt liv någon gång!!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!