Lycklig <3

2012-03-25, 18:12:57 / Kategori: Nutid!
vilken underbar helg det har varit. umgåtts med Maria , vi gick en sväng till kanalen gick hem till mig och drack en kopp. givetvis har jag träffat Robban och hans underbara barn.
vi har varit i stenungsund , och idag blev det en tidig morgon för att åka till ale å se på match :) riktigt kul å se, blir så spel sugen ..
jag mår helt enkelt så jäkla bra. e kär , lycklig .... det pirrar i hela kroppen ... helt galet kär är jag.
men är rädd för att bli sårad och kan inte släppa allt till 100 % vilket gör mig frustrerad.
jag vill kunna ge allt och lite till , men nån stans sitter spärren och jag blir alltid påmind om hur det kan bli.
jag vill inte kasta mig in i något och bli så där döö kär så man inte vet vad som händer.
jag gillar helt enkelt inte när jag tappar kontrollen över mig själv och mina känslor . jag har ju faktiskt precis fått tillbaka kontrollen över mig själv . de kanske egentligen inte är så konstigt trots allt . ?

jag vill sluta bli påmind av honom -mitt X
jag försöker , men hur jag än gör så är han där som en liten jävel, han finns över allt , alla svarta bilar , när mörkret kommer och jag ska ut med hunden , kanske är jag paranoid , men de här gör mig tokig! jag vill inte dagarna i enda bli påmind om honom , jag vill få bort honom . kasta bort honom , elda upp honom.
nu har jag iallafall bestämt mig för att ta bort korten på hans dotter som betydde så enorm mycket för mig.
har en drös med kort , men de får mig att alltid påminnas om honom och saknaden efter henne. det känns som om det är ett avlutat kapitel nu. har beställt kort från thailand så när dom kommer åker hon bort och dom in i ramarna..
låter kanske hemskt , men ett sätt att komma närmare mig frihet och kanske ett steg närmare att glömma. Rätt eller fel , jag vet inte!

har funderat mer och mer om de här med hästen också , känner att tiden inte räcker till , ekonomin är knaper både för mig och min mamma som lovade hjälpa till , men det ställer till det . så tanken finns att jag faktiskt kanske måste göra mig av med honom , trots att jag verkligen inte vill!
men de känns inte bra för varken mig eller hästen att ha de så här... tankebanan är i gång , sen får vi se vart vi hamnar ,!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!