Välkomnar våren

2012-03-19, 14:46:26 / Kategori: Nutid!
idag känner jag för att blogga om vilken fantastisk dag de är.
en helt vanlig måndag med strålande sol. och att de blåser gör mig ingenting. sitter på min balkong och njuter av en stor kaffe toppad med lite mjölk.
varit i stallet och små pratat med madde, putsat ridskorna och tvättat lite nu inför våren :)
känner mig lyckligt lottad att jag har en man och vänner som gör mig till världens lyckligaste..
fick även veta en mycket trevlig sak här om dagen :) men de är en hemlis än så länge..
känns som jag fått gjort en himla massa saker gjort på jobbet i helgen också ! -gött å slippa ha de hängandes över en .

ha nu en trevlig måndag och njuuuut <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!